Splošni pogoji

Pogoji nakupa

Splošni pogoji poslovanja naše spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Kupec z oddajo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja.

Naročanje 
Po pregledu naše ponudbe ob želenih artiklih izberete možnost "dodaj v košarico". Ko ste končali z nakupovanjem, v vozičku izberete možnost "košarica". Za tem se vam odpre vmesnik, ki vas po korakih vodi skozi celoten postopek do zaključka nakupa. Nakup lahko izvedete šele, ko se strinjate s pogoji nakupa in to tudi potrdite.

Naročilo ali povpraševanje lahko pošljete tudi na elektronski naslov info@cardinallia.si. Ob naročilu navedite številko izdelka in vse podatke ob posameznem izdelku. Prav tako je potrebno vpisati vaše podatke (naslov, pošta,...).

Možno je tudi naročilo na telefonski številki 040 219 250. Cena klica se obračuna po tarifi uporabljenega operaterja.

Cene
Vse objavljene cene in cene v posebnih ponudbah veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo le za nakup preko www.cardinallia.si spletne trgovine. Vse cene izdelkov na www.cardinallia.si so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je na končnem obračunu jasno naveden. Cene brez davka na dodano vrednost so vidne v košarici pred zaključkom naročila. Akcijski artikli imajo ceno, navedeno poleg artikla, občasno imajo naveden tudi omejen čas trajanja akcije. Cena pri akcijskih artiklih se lahko obračuna ob izdaji računa! Cene artiklov v naših fizičnih trgovinah NISO v celoti identične cenam na spletu, prav tako vse cene pri naših trgovskih potnikih niso enake (razni pogodbeni rabati itd.).

Varnost nakupa / reklamacije
Odgovornost za stvarne napake, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, nosi podjetje Boutique Cardinallia d.o.o. Odkrito napako, je potrebno reklamirati v dveh mesecih od odkritja napake. Na reklamacije se vam bomo odzvali v roku 8 dni.

Spori
Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.cardinallia.si med kupcem in podjetjem Boutique Cardinallia d.o.o., bosta stranki reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Mariboru.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Boutique Cardinallia d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Boutique Cardinallia d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.